1. Kdykoli máte přestávku, odpočiňte si i od svého telefonu. Vynechte sociální sítě a jděte se projít nebo se posaďte v nedalekém parku a soustřeďte se jen a jen na sebe.
  2. Objevte svůj šálek čaje. Odpusťte si kávu a dejte si raději zelený čaj. Jeho příprava je sama o sobě relaxací a vůně malou aromaterapií.
  3. Svět zvuků nabízí ne sedm, ale hned tisíc divů. Nasaďte si sluchátka a ponořte se do nich třeba s klasickou nebo jakoukoli jinou hudbou, která vás příjemně naladí a pomůže vám odpočívat.
  4. Hydratujte! Dokonce i malá procházka pro láhev vody vám pomůže na chvíli uniknout práci.
  5. Připravte si čerstvý salát. Vždyť krájet a míchat zeleninu je samo o sobě relaxací…
  6. Přelstěte stres obědem. Celozrnné pečivo, avokádo nebo různé druhy ryb, jako makrela či losos, obsahují hořčík, který tělu pomáhá lépe zvládat napětí. Takže budete zrelaxováni na těle i mysli i během dne.
  7. Navoďte si příjemné vzpomínky fotografiemi a videi z vydařené dovolené. Pomůže vám to lépe zvládat případné problémy v kanceláři.
  8. Začněte plánovat další dovolenou. Rozmyslete si datum, vybírejte destinaci, hledejte ubytování… a těšte se na nicnedělání.
  9. Otevřete si Oikos Triple Temptation. Zabořte do něj lžičku a při každém soustu si představujte, že jste uprostřed dne ve své oblíbené kavárně.